مردی از جنس باران

A man made of rain

مردی از جنس باران

A man made of rain

خواب نا تمام

آنقدر دلتنگت بودم که خواب تو را دیدم .


ای کاش هیچ وقت این خواب پایانی نداشت.


ای کاش از شوق دیدارت بیدار نمی شدم .


حالا من مانده ام 


با خیال تو و چشمانی بی خواب


و دلی که هم چنان دلتنگ توست.




سعید شجاعی


تصور

گاهی نمی خواهم حتی یک کلمه هم بنویسم.


ترجیح می دهم دست روی دست بگذارم 


چشمانم را روی هم ببندم 


و فقط تو را تصور کنم 


همین .




سعید شجاعی

خاص ترین

دنیا تمام می شود


وقتی مخاطب خاص من


نمی خواهد خاص ترین مخاطبم باشد.






سعید شجاعی

آغاز آرامش

نمی دانم در طرح اندام تو


چه رازی نهفته است 


که بی تابانه آغوشت را انتظار می کشم 


و می دانم آرامش من از آغوش تو آغاز خواهد شد.





سعید شجاعی

آرام بخش

آرام بخش ها


فقط رویای تو را


باور پذیر تر میکنند.


همین




سعید شجاعی